دیروز که توی اورژانس شیفت بودم، ناگهان یه خانم باکلاس اومد تو بخش وبهم گفت خانم ببخشید نه پذیرشتوت هست، و نه توی عکاسخونتون، عکاس!!!!!یه ذره فکر کردم?!عکاسی?عکاس?
بعد ناگهان دوزاریم افتاد که رادیولوژی رو میگه?!!!

5 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/08/05 - 14:10 Share on Google+
دیدگاه  
bahar-kian

حالا خوبه باکلاس بوده...بی کلاس بود چی می خواست بگه...{-62-}

1392/08/5 - 19:10
Perforin

{-80-}

1392/08/5 - 23:10