دیشب داشتم کلیپ نگا میکردم ی کلیپ عجیب دیدم
تو یکی از جاده ها 2تا ماشین تصادف کرده بودن اتیش گرفته بودن
این تصادفه روی پل بود که حفاظم نداشت
از در یکیشون ی اقا اویزون بود که زنده م بود داشت داد می زد کمک اخ پام داره میسوزه
مردم یا داشتن داد می زدن یا الله اکبر می گفتن یا فیلم برداری
10دقیقه گذشت اون داد میکشید
هیچکس نرفت کمک
ماشین منفجر شد
چقدر انسانیت ها تفاوت پیدا کرده؟
جای تاسف داره
1392/09/8 - 13:11اره واقعا جای تاسف داره
1392/09/8 - 14:11می تونین کلیپ یا لینکش رو برای من بفرستین؟
چه غم انگیز
1392/09/8 - 14:11منم خیلی وقت پیش کلیپشو دیدم؛فک کنم جاده دهلران یا آبدانان استان ایلام بود؛خیلی گریه کردم پاش
1392/09/16 - 23:12