دوستان یه تغییراتی توی سایت دارم میدم ممکنه تو یکی دو روز آینده چند ساعتی قطعی داشته باشه سایت
گفتم نگران نشین
با تشکر

1 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/01/11 - 12:3 Share on Google+
آخرین 5 دیدگاه  
mana

با تشکر از شما بابت زحمات

1392/01/11 - 12:3
AminHessam

من که یه هفته ای هست همش دارم سایت رو با هیلتر شکن میام.معمولی لود نمیشه ! شما هم اینجورین آیا ؟

1392/01/11 - 16:3
Perforin

amin moshkel az internet meliye
inja ham yevaghtayi kolan majboram hameye saitaro ba hiltershekan baz konam

1392/01/11 - 16:3
golbarg

کاش میگفتین اعضا قدیم هم میومدن
چه کل کلا با حالی بود
پدر
ربولی
نجمه و و و
منم بودم البته با اسمی دیگر

1392/01/11 - 18:3
Perforin

به خیلی ها گفته شده و باقی هم من راه ارتباطی باهاشون ندارم
اگه شما می تونین خبرشون کنین

1392/01/11 - 18:3
irman

golbarg....man chera toro yadam nist????

1392/01/19 - 16:4
golbarg

سلام فرانه جون
من دکترپزشک بودم
یادت نیس؟
ترتینوئین زده بودم صورتم ملتهب شده بود میخواستم برم عروسی گفتی بتامتازون بزن!

1392/01/22 - 18:4
irman

are.....yadam umad.....akhei....yadesh bekheir...unmogheha hichvaght fekr nemikardam inghadr delam yek ruzi vase faceteb tang she...hala suratet unmoghe khub shod????

1392/01/26 - 2:4