خدا همیشه آنلاینه....
کافیه
دلت رو به روز رسانی کنی
اون موقع میبینی که در تک تک لحظات کنارتـــ بوده
و هست و خواهد بود....
اگر دیدی خط ها شلوغه و حس میکنی جوابی نمیاد،
از پسورد"یا حسین" استفاده کن....
خدا به این پسورد حساسه و به سرعت نور جواب میده.
گاهی که حس میکنیم ارتباط قطع شده.....
مشکل از مخاطب نیست، دل ما ویروس گرفته...
جدی
1393/08/13 - 11:11اره جدی
1393/08/13 - 12:11واقعا
1393/08/13 - 13:11
1393/08/17 - 12:11