سلام دوستان اميدوارم هميشه حالتون عالي باشه؟>>>>>>>> نه شما هميشه بايد حالتون خوب و عالي باشه>
.
.
.
دوستان كسي هست كه با نظريه هاي پرستاري كار كرده باشه ؟
و كار برد انها رو با بيماري ها تعميم داده باشه؟
اگه هست خوشحال ميشم و ممنون كه چند مورد كمكم كنيد.
cod99.nurs@gmail.com

1 امتیاز + / 0 امتیاز - 1393/08/26 - 9:11 Share on Google+
دیدگاه  
cod99

1393/09/2 - 13:11