ایجاد 11 واحد جدید در:
گلستان-مشهد-اصفهان-بابل-زنجان-کاشان-ارومیه-کرمانشاه-علوم بهزیستی و توانبخشی-همدان و اردبیل معاون آموزشی وزرات بهداشت_دکتر بهرام عین اللهی_:با اشاره به افزایش 2 برابری ظرفیت پذیرش دانشجوی دکترای حرفه ای در واحد بین الملل اضافه کرد این مراکز از مهر ماه دانشجو میپذیرند. متن اصلی و کامل خبر:

http://oloompezeshki.com/akhbar/822-14/2603-%D8%A8%DB%8C%D9%86%E2%80%8C-%D9%84%D9%85...9%84
2 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/03/12 - 16:6 Share on Google+
دیدگاه  
matinsam10

واقعا لطف دارن به مقطع دکتری حرفه ای...
دو دستی گند زدن به کیفیت آموزش..

1392/03/12 - 21:6
golbarg

عده‌ای مشغول دکترسازی‌اند
عده‌ای سرگرم دکتر‌بازی‌اند ...

1392/03/13 - 23:6
medico

@golbarg:{-37-}

1392/03/13 - 23:6
alireza218

یکی از اهداف مقدس دولتمردان ایجاد خلا آموزشی در آینده می باشد...! پول بده=دکتر شو!
{-33-}

1393/05/13 - 13:8