جهت عضویت در شبکه پزشکی فیس طب و دنبال کردنِ medico تمایل دارید ؟!
شبکه پزشکی فیس طب یک شبکه اجتماعی ِ قدرتمند ِ مبتنی بر وب است که کاربران آن میتوانند یک ارسال با طول بیشتر از 200 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروهها، کارمندان، همکاران و انجمنها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آراِساِس میتوانند تازه ترینها را پیگیری نمایند. شبکه پزشکی فیس طب توسط هر وسیلهی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبالپذیر است!
کی امتحان علوم پایه دارین مگه؟
1392/03/13 - 2:6من و اکثر دوستانی که فعلا عضو گروه هستن؛ان شاءالله 2 سال دیگه!!!
1392/03/13 - 2:6ای بابا... ما همون ترم 5 برا علوم پایه خوندیم.این سؤالای علوم پایه هم با پاسخ تشریحی هر ساله انتشارات میر چاپ میکنه.
1392/03/13 - 2:6بله!!!
1392/03/13 - 2:6متشکرم از راهنماییتون.
بااو این مدیکو ما خیلی فعاله
1392/03/13 - 6:6حالتای روز چرا"درس خون"و نداره؟!یه روز خواستیم ذرس بخونیما}-15-}
1392/03/13 - 7:6مــــــتـــــــــــــشـــــــــــــکـــــــــــــــــــرم

1392/03/13 - 12:6بعد امتحانا فعالترم میشیم!!!
بچه ها مشکلی تو دانلود ندارین؟
1392/03/13 - 12:6بعد دانلود فایلو دارین؟؟؟
بچه ها جواب منو ندادین!!!
1392/03/15 - 11:6دانلود که شد؛فایلو دارین یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودم بعد دانلود فایلو ندارم.
1392/03/15 - 11:6هر کی داشت با پیام خصوصی بفرسته برام تا پست رو ویرایش کنم؛یا اینکه خودش پست بذاره و من پستم رو حذف کنم...
مرسی...