اووووووووووووه Amin.H الان جدی دلم واست سوخت....یک فایل از سوال و جوابات درست کن آخرش بذار حتما...من حال نارم تک تک بخونم:D

3 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/06/03 - 0:8 Share on Google+
دیدگاه  
AminHessam

خودمم جدی داغون شدم،وقتمو خیلی میگیره.مدیکو کم مونده رنگ چشم رو هم بپرسه...

1392/06/3 - 1:8
medico

{-6-}

1392/06/3 - 12:8
bahar-kian

من سهمیه سوالاتم رو به مدیکو می دم...مدیکو جان جای من هم بپرس لطفآ،سوالات خیلی جالبه {-137-}{-64-}

1392/06/3 - 13:8
medico

بهار کیان
چشم :D
{-64-}

1392/06/3 - 13:8
s_r_88

رنگ چشماتون که معلومه....:) اما کلا روی پرده نمایش آورد همه چیز رو....اینطوری ادم سر دوره های بعد میترسه....:D

1392/06/6 - 16:8