بدک نبود واسه تو ماشین خوبه حال میده
خوشبختی
حمید عسکری


http://dl.pop-music.ir/music/Mordad92/Hamid%20Askari%20-%20Khoshbakhti.mp3
6 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/07/19 - 16:10 Share on Google+
دیدگاه  
Perforin

به قول خودتون بدک نبود

1392/07/19 - 16:10
Nursing

جالب بود رایتش کردم برای ماشین
سپاس

1392/07/19 - 17:10
mona-hmt

قابلی نداشت

1392/07/19 - 23:10