? What is your diagnosis

6 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/08/24 - 1:11 Share on Google+
پیوست عکس:
n.png
دیدگاه  
golbarg

Retinoblastoma....

1392/08/24 - 10:11
Nursing

Leukocoria - leukokoria - white pupillary reflex

1392/08/24 - 12:11 (ویرایش : 1392/08/24 - 12:11 )
masti

سلام.به خاطر انحراف چشم و درخشش چشم فکرکنم:رتینو بلاستوما باشه.

1392/08/24 - 19:11
mahmoodesmaili

1392/08/24 - 20:11 (ویرایش : 1392/08/25 - 0:11 )
marine71

expert های عزیز ایول دارین...
ماکه هنوز توعلوم پایه ایم و به تشخیص نرسیدیم..{-32-}و در حال حاضر اینیم {-132-}
شماادامه بدین ماهم فیض میبریم دیه{-14-}

1392/10/2 - 15:12