امان از شب های جمعه....
حوصله ی هیچ کاریو ندارم.....

13 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/10/13 - 20:1 Share on Google+
دیدگاه  
Perforin

اصلا یه وضعیییـــــــــی

1392/10/13 - 23:1
hos290

سلام .
همیشه از دو غروب خیلی خوشم نمیاد
یکی غروب جمعه هاست
یکی غروب 13بدر واقعا آدم دلش میگیره

1392/10/14 - 13:1