سلام دوستای عزیزῳمیخام زبان تخصصیمو تقویت کنم کسی میتونه راهنماییم کنه که چی بخونم؟؟

8 امتیاز + / 0 امتیاز - 1393/04/30 - 19:7 Share on Google+
آخرین 5 دیدگاه  
medico

کتاب مدیکال ترمینولوژی خوبه دیگه!! بنظرم خیلی خوبه

1393/04/30 - 20:7
behrouzalia

ب نظر من فقط اسپیکینگتونو خوف کنینو و وکب...
البته خیلی بستگی ب استادتون داره خیلی...

1393/04/31 - 0:7
pouriayazdian

مقاله خوندن هم می تونه کمک کنه

1393/04/31 - 2:7
mana

suffix ها و preffixها رو بشین با تمام دقت از روی جزوه هاتو و کتاب ترمینولوژی بخون. بعد که روی کلمات تبحر پیدا کردی برو سر وقت جمله و پاراگراف خوندن و هسته شون رو دربیار و سعی کن پارافرایزشون کنی. زبان فقط تمرین و تکرار

1393/05/1 - 1:7
Nursing

اره
زبان تخصصی بخون {-18-}

1393/05/1 - 17:7
dr_mary

مرسی دوستای عزیز{-35-}{-35-}

1393/05/11 - 18:8