موضوع انشاء : خوشبختی !


___________ به نام خدا ___________

خوشبختــــــــی یعنــــی قلب پدرت بتــــپد ...!

___________ پایاטּ _______________



هیچ حرفی واسه گفتن ندارم ...
فقط میتونم لایــک کنم ..
این کمترین کاریه که ازم ساخته اس ..

ما یه خانواده ایـــــم ...

6 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/10/26 - 22:1 Share on Google+
دیدگاه  
medico

خدا همه پدرانی رو که الان درکنار ما نیستن رحمت کنه ... {-75-}

1392/10/27 - 16:1