زن را نمی شود درک کرد...
زن را نمی شود فهمید...

زن را نمی توان شناخت...
زن را نمی توان عوض کرد...

زن را حتی نمی شود فراموش کرد...
... زن را فقط می توان عمیــــــــــــــــــق دوســت داشت

7 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/10/26 - 21:1 Share on Google+
دیدگاه  
AminHessam

خو الان با اینهمه کرامات که فرمودین ما دقیقاً باید چی رو دوست بداریم؟...والا... {-7-}

1392/10/27 - 0:1
medico

Amin.H
:D:D

1392/10/27 - 17:1
golbarg

همش میشه...........................................

1392/10/27 - 22:1