موضوع انشاء : خوشبختی !
___________ به نام خدا ___________
خوشبختــــــــی یعنــــی قلب پدرت بتــــپد ...!
___________ پایاטּ _______________
هیچ حرفی واسه گفتن ندارم ...
فقط میتونم لایــک کنم ..
این کمترین کاریه که ازم ساخته اس ..
ما یه خانواده ایـــــم ...
خدا همه پدرانی رو که الان درکنار ما نیستن رحمت کنه ....gif)
1392/10/27 - 16:1