http://www.mirmah.com/?p=pd&prid=67
6 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/01/12 - 11:4 Share on Google+
پیوست عکس:
dastan zarbol masal ha.jpg
dastan zarbol masal ha.jpg · 397x573px, 73KB
دیدگاه  
golbarg

از کجا بخریم؟اینترنتی منظورمه!حوصله خیابون و ترافیک ندارم به خدا

1392/01/12 - 12:4
mana

انتشاراتش خدمات ارسال نداره. یه ماه دیگه نمایشگاه کتابه اگه میاین که بهتر اگه نیومدین بم بگین واستون بخرم پست کنم.

1392/01/12 - 13:4
golbarg

مرسی از لطفت عزیزم

1392/01/12 - 17:4
marina

inja jalebe faghat nemidunam chetori ruye wall e t cm bezaram.

1392/01/12 - 21:4
mana

cm چیه؟
اول باید بیای تو صفحه ی من, منو پیگیری کنی بعدش جزو دوستام میشی. که من همین کارو واسه شما کردم.

1392/01/12 - 21:4