سال 89 بود. روزای درگیری برای کنکور. روزای خستگی و بی طاقتی و فشار. لابه لای درسا گه گاهی به بعد از کنکور هم فکر میکردم که چه انتخاب کنم و چه کاره بشم. غیر از دکترا به چیز دیگه ای فکر نمیکردم اما بین این سه رشته خیلی مردد بودم. همون روزا بود که " زمین انسانها " رو نشون میداد. سریالی بر اساس زندگی چند پزشک.عسل بدیعی تو نقش یه پزشک میخکوبم کرد پای تلویزیون. اینقدر تو نقش پزشک ملموس و واقعی بازی کرد که دیگه عسل بدیعی به عنوان یک پزشک تو ذهنم ثبت شد.ه رویاهایی که پا به پای این فیلم تو ذهن من شکل نگرت..... به جرات میتونم بگم عسل بدیعی تو زمین انسانها منو برای پزشک شدن مصمم کردطوری که همزمان با نیمه های سریال من تصمیم قطعیمو گرفته بودم.
2 سال گذشته.......... من دانشجوی پزشکیم.... اما عسل پر کشید...... کسی که به عشق اون وارد شدم پر کشید.......
تا حالا داغدار نشده بودم. اما امروز با تمام وجود حس داغدار شدن و چشیدم.
عسل عزیزم اگه یه روزی پزشک موفق و مفیدی شدم از خدا میخوام که ثوابش رو پای تو بریزه.... من با زندگی تو زندگی کردم اگرچه پشت یک قاب....... روحت شاد.

4 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/01/12 - 18:4 Share on Google+
پیوست عکس:
226520_480213168693834_317140210_n.jpg
226520_480213168693834_317140210_n.jpg · 319x278px, 10KB
آخرین 5 دیدگاه  
Perforin

روحش شاد

1392/01/12 - 18:4
golbarg

یعنی تموم؟

1392/01/12 - 18:4
mana

هیچ کی باورش نمیشه.
داغونم کردی عسل.......

1392/01/12 - 19:4
Perforin

علت چی بوده ؟

1392/01/12 - 19:4
mana

مشکل تنفسی

1392/01/12 - 19:4
golbarg

suiside؟!

1392/01/12 - 19:4
Perforin

من شنیدن مسمومیت دارویی !

1392/01/12 - 19:4
mana

نه. مرگ مغزی شده. قبل مرگ اعضای بدنشم اهدا کرده.

1392/01/12 - 19:4
matinsam10

روحش شاد..
این روزا مرگ زیاد می بینم..

1392/01/12 - 19:4
mana

1392/01/12 - 19:4
mana

مهم اینه که دیگه نیست وگرنه هرکس به یه علتی میره دیگه.

1392/01/12 - 19:4
matinsam10

آره همینطوره..

1392/01/12 - 19:4
golbarg

هر روز که میگذره همه یه روز به مردن نزدیک تر میشیم
بپایین از قافله زندگی جا نمونین.......

1392/01/12 - 19:4
mana

من اصلا از مرگ نمیترسم. همین الانم برم امادم.
مرگ دیگران ناراحتم میکنه.

1392/01/12 - 19:4
matinsam10

مرگ زودهنگام خیلی بده

1392/01/12 - 19:4
mana

به نظرم بعد از کام یاب!{-7-} شدن هر وقت بری دیگه اشکال نداره. فقط نچشیده نری!

1392/01/12 - 19:4
matinsam10

:D

1392/01/12 - 20:4
golbarg

مادرم میگفت من شبیه ایشونم
خدا رحمتمون کنه
البته بنده رو به عنوان جوان نا کام به قول مانا..........

1392/01/12 - 20:4
marina

ohhh khodaye man! ruhesh dar aramesh basheh.

1392/01/12 - 21:4
mona-hmt

والا تو بیمارستانه ما خودکشیو میگن مسمویت دارویی! کلا به خیلی چیزا می گن..(شوخی)
ولی معلومه نمیگن علت خود کشی بوده دیگه...حالا اینش مهم نیس
مهم اینه که حیف شدو رفت...
روحش شاد..

1392/01/12 - 22:4
mana

بچه کوچیک داشت. چه دلیلی داشته که خودکشی کنه؟؟ دامادشونم که رد کرده!

1392/01/12 - 22:4
AminHessam

آره ظهر تو FB دیدم پست زده بودن.خدا رحمتش کنه.

1392/01/13 - 1:4
golbarg

به قول استادم....
مانا جون رو خوبیتو بکن طرفمون........(تصویر پروفایل)
چشمامون شور نیست به خدا........
قول میدیم وان یکاد هم بخونیم

1392/01/13 - 21:4
mana

روی ماه شما رو دیدیم, ما هم رخ مینماییم.

1392/01/13 - 21:4
golbarg

من عاشق این سه تام(تصویر پروفایل)
Joie
Marky
Didi

1392/01/13 - 21:4
mana

افتخار اشنایی باشونو نداشتم..... خدا حفظشون کنه.

1392/01/13 - 21:4
golbarg

اینا تو کارتون oggy هستن.....
oggy رو عذاب میدن...بس شیطونن........

1392/01/13 - 22:4
mana

من اصلا کارتونو فیلم ندیدم تا حالا. میخوام کم کم شروع کنم. خیلی از قافله ی هنر هفتم عقبم......

1392/01/13 - 22:4
brs

roohesh shad ...

1392/03/18 - 2:6