سال 89 بود. روزای درگیری برای کنکور. روزای خستگی و بی طاقتی و فشار. لابه لای درسا گه گاهی به بعد از کنکور هم فکر میکردم که چه انتخاب کنم و چه کاره بشم. غیر از دکترا به چیز دیگه ای فکر نمیکردم اما بین این سه رشته خیلی مردد بودم. همون روزا بود که " زمین انسانها " رو نشون میداد. سریالی بر اساس زندگی چند پزشک.عسل بدیعی تو نقش یه پزشک میخکوبم کرد پای تلویزیون. اینقدر تو نقش پزشک ملموس و واقعی بازی کرد که دیگه عسل بدیعی به عنوان یک پزشک تو ذهنم ثبت شد.ه رویاهایی که پا به پای این فیلم تو ذهن من شکل نگرت..... به جرات میتونم بگم عسل بدیعی تو زمین انسانها منو برای پزشک شدن مصمم کردطوری که همزمان با نیمه های سریال من تصمیم قطعیمو گرفته بودم.
2 سال گذشته.......... من دانشجوی پزشکیم.... اما عسل پر کشید...... کسی که به عشق اون وارد شدم پر کشید.......
تا حالا داغدار نشده بودم. اما امروز با تمام وجود حس داغدار شدن و چشیدم.
عسل عزیزم اگه یه روزی پزشک موفق و مفیدی شدم از خدا میخوام که ثوابش رو پای تو بریزه.... من با زندگی تو زندگی کردم اگرچه پشت یک قاب....... روحت شاد.
روحش شاد
1392/01/12 - 18:4یعنی تموم؟
1392/01/12 - 18:4هیچ کی باورش نمیشه.
1392/01/12 - 19:4داغونم کردی عسل.......
علت چی بوده ؟
1392/01/12 - 19:4مشکل تنفسی
1392/01/12 - 19:4suiside؟!
1392/01/12 - 19:4من شنیدن مسمومیت دارویی !
1392/01/12 - 19:4نه. مرگ مغزی شده. قبل مرگ اعضای بدنشم اهدا کرده.
1392/01/12 - 19:4روحش شاد..
1392/01/12 - 19:4این روزا مرگ زیاد می بینم..
مهم اینه که دیگه نیست وگرنه هرکس به یه علتی میره دیگه.
1392/01/12 - 19:4آره همینطوره..
1392/01/12 - 19:4هر روز که میگذره همه یه روز به مردن نزدیک تر میشیم
1392/01/12 - 19:4بپایین از قافله زندگی جا نمونین.......
من اصلا از مرگ نمیترسم. همین الانم برم امادم.
1392/01/12 - 19:4مرگ دیگران ناراحتم میکنه.
مرگ زودهنگام خیلی بده
1392/01/12 - 19:4به نظرم بعد از کام یاب!
شدن هر وقت بری دیگه اشکال نداره. فقط نچشیده نری!
1392/01/12 - 19:4
1392/01/12 - 20:4مادرم میگفت من شبیه ایشونم
1392/01/12 - 20:4خدا رحمتمون کنه
البته بنده رو به عنوان جوان نا کام به قول مانا..........
ohhh khodaye man! ruhesh dar aramesh basheh.
1392/01/12 - 21:4والا تو بیمارستانه ما خودکشیو میگن مسمویت دارویی! کلا به خیلی چیزا می گن..(شوخی)
1392/01/12 - 22:4ولی معلومه نمیگن علت خود کشی بوده دیگه...حالا اینش مهم نیس
مهم اینه که حیف شدو رفت...
روحش شاد..
بچه کوچیک داشت. چه دلیلی داشته که خودکشی کنه؟؟ دامادشونم که رد کرده!
1392/01/12 - 22:4آره ظهر تو FB دیدم پست زده بودن.خدا رحمتش کنه.
1392/01/13 - 1:4به قول استادم....
1392/01/13 - 21:4مانا جون رو خوبیتو بکن طرفمون........(تصویر پروفایل)
چشمامون شور نیست به خدا........
قول میدیم وان یکاد هم بخونیم
روی ماه شما رو دیدیم, ما هم رخ مینماییم.
1392/01/13 - 21:4من عاشق این سه تام(تصویر پروفایل)
1392/01/13 - 21:4Joie
Marky
Didi
افتخار اشنایی باشونو نداشتم..... خدا حفظشون کنه.
1392/01/13 - 21:4اینا تو کارتون oggy هستن.....
1392/01/13 - 22:4oggy رو عذاب میدن...بس شیطونن........
من اصلا کارتونو فیلم ندیدم تا حالا. میخوام کم کم شروع کنم. خیلی از قافله ی هنر هفتم عقبم......
1392/01/13 - 22:4roohesh shad ...
1392/03/18 - 2:6