دنیای ما اندازه ی هم نیست/من عاشق بارون و گیتارم

من روزها تا ظهر میخوابم/من هر شبو تا صبح بیدارم

دنیای ما اندازه ی هم نیست/من خیلی وقتا ساکتم,سردم

وقتی که میرم تو خودم,شاید/پاییز سال بعد برگردم

دنیای ما اندازه ی هم نیست/میبوسمت اما نمیمونم

تو دایم از آینده میپرسی/من حال فردامم نمیدونم

تو فکر یه آغوش محکم باش/آغوش این دیوونه محکم نیست

صدبار گفتم باز یادت رفت/دنیای ما اندازه ی هم نیست

"دنیای ما اندازه ی هم نیست"
بی نظیره متنش....

http://www.funkhoone.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%...html
7 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/01/27 - 12:4 Share on Google+
آخرین 5 دیدگاه  
matinsam10

خوشمان آمد..

1392/01/27 - 19:4
Perforin

منم دوس داشتم

1392/01/27 - 19:4
matinsam10

آمیخته ای از واقع بینی و عشق..

1392/01/27 - 19:4
aramesh

بله بسیار قشنگه این آهنگ

1392/01/27 - 19:4 توسط Mobile
s_r_88

چه شبهایی من و خاله ام باهم این آهنگ رو میخوندیم..."این آخرین شامه شمعهارو روشن کن"این آهنگشم دوست میدارم

1392/01/27 - 20:4
mana

سبک خیلی نویی داشت.

1392/01/27 - 20:4
mona-hmt

خوشمان نیامد با عرض پپزش

1392/01/28 - 10:4
golbarg

dl نشد مانا...

1392/01/29 - 19:4
Perforin

1392/01/29 - 20:4
golbarg

Inam mige problem loading page...

1392/01/29 - 20:4
Perforin

Golbarg moshkel az internet khodete !
shilter fekan ro khamosh kon

1392/01/30 - 1:4
golbarg

مشکل حل شد پرفورین...
ممنون...

1392/01/30 - 10:4