چقدر سخته شب یلدا کنار خانواده نباشی..... {-60-}

3 امتیاز + / 0 امتیاز - 1391/10/01 - 1:12 Share on Google+
دیدگاه  
Perforin

sakht taresh ine ke shab ta sobh to bimarestan bashiiii :(

1391/10/1 - 15:12
zari-pharma

andishman : dge chi az in sakht tar !! hatman kenareshoon boodi ke migi sakht nist :P
Ali Mojahedi : vaaaaaay , are . aslan be in fk nakarde boodam :(

1391/10/1 - 21:12