اصلا نمی تونم درس بخونم.....

4 امتیاز + / 0 امتیاز - 1391/10/06 - 20:12 Share on Google+
آخرین 5 دیدگاه  
s_r_88

عزیزم این مشکل امروز و دیروزمون که نیست...همیشه خدا نزدیک این ایام همین حال و هوا به همه دست میده...
به عنوان پیشنهاد، اگه حوصله نداری از زمانت یجوری لذت ببر که مشتاق درس خوندن بشی مثلا یک فلیم خوب یا یک کتاب قشنگ البته نه خیلی طولانی!!!
موفق باشی

1391/10/6 - 21:12
mehrana

برای همه پیش میاد از جمله خودم!!!!
می تونی همون لحظه درسو بذاری کنار پاشی یه نیم ساعت کاری که دوست داری انجام بدی تا دوباره شارژ بشی

1391/10/6 - 21:12
zari-pharma

مثلا من خونه نرفتم که اینجا بشینم درس بخونم ! اما تنهایی مگه می تونم بخونم ؟!! همش استرس دارم که ای وای درمان نخوندم ٰ ای وای شیمی دارویی نخوندم.... اما یه تکونی به خودم نمیدم ....
انگار یه چیزی کمه واسه درس خوندن....!!

1391/10/6 - 21:12
Khashayar

حجم زیاد درس ها علتشه ، طبیعیه....

1391/10/6 - 22:12
s_r_88

با هاتون موافقم آقای دکتر
زهرا یک برنامه متنوع بریز....میرسی بخونی

1391/10/6 - 23:12
Hoomehr

باید تقدیرمونو بپذیریم :))
یعنی خوندن تا روزی که زنده ایم!
تو می تونییی زهرا جووووون :)

1391/10/7 - 0:12
zari-pharma

من میتونم :) پیش به سوی درمان ......
مرسی بچه ها ....

1391/10/7 - 0:12
irman

می گذره....

1391/10/7 - 2:12
zari-pharma

اندیشمند : از دست تو..... :D
ایرمان : مشکل من اینه که دوست دارم خیلی زود بگذره و اصلا هم بهم بد نگذره... :P :D

1391/10/7 - 10:12
s_r_88

زهرا باوجود اینکه به تازگی مجنون شدی!" گه این کافی نبود که من رو مجنون کردی؟" نمیشه برات کاری کرد....;)

1391/10/7 - 12:12
zari-pharma

{-44-}

1391/10/7 - 13:12
irman

عزیزممممممممممممم

1391/10/7 - 21:12
s_r_88

اعتراف کن! سبک میشی!!!:D

1391/10/7 - 21:12
zari-pharma

sana : aziatam nakon dge , khejalat mikesham {-44-}

1391/10/7 - 22:12