سلام
این هفته انگار با رفتنی شدیم {-7-} دوستان اگه خوبی بدی دیدین حلال کنین جمعه که بیمارستان شب بستری شدیم با تشخیص acs صبحش فهمیدن که لیدای نوار قلب اول رو اشتباه بستن ولی با این حال مارو فرستادن اکو گفتن که سالمیم به خاطر خستگی واسترس برو استراحت کن ماهم اومدیم رفتیم استخر که روحیمون عوض شه بعد ازاینکه شیرجه زدم ونفسم گرفت وخودم رسوندم لب استخر فکر کنم اکسیژن کم اوردم نمیدونم چی شد هیچی نفهمیدم دیگه همه دورم جمع شدن برام اکسیژن گذاشتن یه اوضاعی بود دیگه فکر کنم رفتنی شدم {-31-}{-52-}

9 امتیاز + / 0 امتیاز - 1392/12/22 - 20:3 Share on Google+
دیدگاه  
zizi

نه این چه حرفیه ایشالا خوب میشین زود

1392/12/22 - 22:3
medico

انشاالله خوب ِ خوب بشین :)

1392/12/22 - 23:3
AminHessam

نچ نچ نچ.....ینی خدا نسیب نکنه...طرف میگه دارم میمیرم ،ملت لایک میزنن...{-7-}.

1392/12/23 - 23:3
princess

راست می گینا {-14-}{-29-}

1392/12/24 - 10:3