دکتر اومده میگه مریض تخت 4 کجا رفته می خوام بگم گرافی میگم رفته عکاسی دکتر{-7-}{-107-} من{-171-} باخودم مرور میکنم چی گفتم بعد بچه ها میگن حالا عکساش خوب هست

16 امتیاز + / 0 امتیاز - 1393/02/02 - 22:4 Share on Google+
آخرین 5 دیدگاه  
AminHessam

باز خوب شد نگفتین رفته اتلیه {-7-}

1393/02/3 - 0:4
Shima-s

ببخشید من نفهمیدم دقیقا چی شد{-1-}

1393/02/3 - 0:4
princess

+++++++++++++++++

1393/02/3 - 11:4
nedayaghoobi

هههههههههههههههههههههههه امین خوب اومدی

1393/02/3 - 15:4
marine71

الهی....چه سوژه ای شده بودیاااا{-33-}

1393/02/3 - 21:4
dr_mary

{-18-}

1393/02/4 - 12:4
cod99

ok

1393/03/31 - 1:6