شاید برای شما هم اتفاق .........
چند روز پیش رفتم برای یکی از مریضامون که بدجور لتاریژیک بود اناکساپرین بزنم منم ریلکس در کمال ارامش دکمه های لباسشو باز کردم اطراف ناف رو با پنبه الکل تمییز که کردم مریض خواب الود ما که اصلا تکون نمیخورد وتو خواب عمیق بود یه دفعه اورینت شد همچون پلنگ مازندران به من حمله کرد ودستم رو چنگ کشید که از دوناحیش خون می اومد بقیه دستم فقط اریتم داشت فقط شانسی که اوردم پسرش به دادم رسید ومنو از چنگال های مادر وحشیش دراورد ودستای مادرشو مهار کرد که من امپول رو تزریق کنم این موضوع دوحالت داره یک /این پلنگ خفته کاملا اورینت بوده ودوست نداشته باکسی همکاری کنه وجواب کسیو نمیداده وخودشو بخواب میزده که بچه ها تو ارزیابی جی سی اس پایین بهش میدادن یا اینکه مورد دوم/ دستان من به همراه پنبه الکل واناکسا شفابخش این خانوم بوده نظر شما دوستان چیه ؟
راستی نکته اموزشی دیگه حتما دستکش بپوشید اقا ما یه بار یادمون رفت دستکش بپوشیم {-29-}{-161-}

16 امتیاز + / 0 امتیاز - 1393/02/03 - 16:4 Share on Google+
دیدگاه  
nedayaghoobi

دستهای جنابعالی احتمالا شفابخش بوده وگرنه مگه جی سی اس به این الکی هاست

{-161-}

1393/02/3 - 20:4
Shima-s

من جای شما بودم کارنداشتم دستام شفابخش بوده یانه .فقط از حرصم محکم میزدم توصورتش تادیگه وحشی بازی درنیاره{-101-}

1393/02/4 - 1:4
Awatkw

اول یاد بگیر قبل از هر دارو دادنی تزریقاتی بیمارتو خب چک کن و از خواب بیدارش کن و بعد واسه اناکساپرینم پرستار فشار یاد رفته:))

1393/02/4 - 22:4